niedziela, 21 grudnia 2014

7. Magiczny czas ;)

Hej ;D

Dzisiejszy post będzie świąteczny ;3 Z racji świąt mam aż 18 dni wolnego <3 Bardzo się ciesze ;) Mimo,że jest to czas który dla mnie jest czasem bolesnych wspomnień. Uwielbiam święta. Jest to moment w którym cała rodzina spędza razem <3 W piątek za pewne jak większość z was miałam wigilię w szkole oraz z tańców ;) Ostatnia wigilią z tą klasą.... mimo,że za niektórymi nie przepadam było miło :) Najpierw jasełka, później życzenia od pani ;3 , wspólne dzielenie się opłatkiem i prezenty ;D Dostałam od mojej koleżanki cudowną sztakułke i ptasie mleczko ;) Bardzo mi się podobał prezent :D 

Szkatułka :) Z racji, że mam mało biżuterii, włożyłam do niej lakiery :) 

Tak wyglądałam na obydwóch wigiliach :D 

Wigilia z Swojakami jak zawsze magiczna <3 Dostałam wiele oryginalnych i ciekawych życzeń :) Było oczywiście dużo śmiechu oraz wspomnień. Jest to niestety ostatnia wigilia z niektórymi osobami ;( Będę bardzo tęskniła... <3 



 Wspólnie z przyjaciółkami również wymieniałyśmy się prezentami ;) Bardzo mi się podobają <3 

 Zegarek który chciałam sobie kupić <3 

 Kinderki :D Na osłodzenie życia ;) 

 Czapka ;) Idealnie się sprawdzi, ponieważ swoją zostawiłam na dworcu PKP >.<

Ramka na zdjęcia :3 Taka złączona :D Również chciałam ją kupić^^ 

To by było na tyle z prezentów ^^ Jestem bardzo zadowolona, bardzoo wam dziękuje <3 
Poniżej wstawiam zdjęcia mojego pokoju oraz paznokci zrobione specjalne na wigilie, przez moją przyjaciółkę <3 


 Bombki sama robiłam ;) 

Jakość >.<


A z okazji świąt Bożego Narodzenia życzę wam zdrowych wesołych świąt, spełnienia nawet tych najmniej realnych marzeń, ukończenia szkoły ^^ , miłości oraz wielu wspaniałych przyjaciół ;) 

5 komentarzy:

  1. Świetny zegarek!;)
    Wesolych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna spódniczka, fajny prezent dostałaś :D
    http://all-nessy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zegarek :)
    Klikniesz w link Sheinside u mnie?
    Klikniesz w linki w tym poście? Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zegarek! ;)
    Wesołych Świąt ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prezenty
    zapraszam się na konkurs dzisiaj ostatni dzień ;)
    http://nicola-nik-blog.blogspot.com/2014/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń