niedziela, 30 listopada 2014

4. Wyjazd do Rumunii ;)

HEJ :D

Dawno nie pisałam... to ponieważ nie było nic ciekawego do opisania. Na próbach ciągle ćwiczymy biskupiznę więc nic ciekawego ;/ W środę w końcu zaczniemy kolędy <3

Tak poza tym byłam w piątek 21.11 na premierze kosogłosa <3 Film naprawdę świetny POLECAM! :) Ale i tak sądzę,że książka lepsza ;) 

W dzisiejszym poście chciałabym wam opisać podróż do Rumunii. Byliśmy,tam całkiem niedawno, bo we wrześniu :) Bardzo się cieszyłam z tego wyjazdu, wiadomo początek roku znajomi w szkole a ja sobie przedłużam wakacje ;3 Był to również czas który mogłam spędzić z moimi przyjaciółmi :) Jechaliśmy dosyć długo z 20h zrobiło się 25h :/ A to z tego powodu,że znaleźliśmy miejscowość w której spaliśmy, ale nie mogliśmy znaleźć budynku. Valea Doftanei (tak nazywała się ta miejscowość) leży w górach, widoki były piękne ^^ 

Źródło : Internet  ;) 


                               Tutaj ja xD - Coś nam odwaliło i prawie wszystkie uczesałyśmy się warkoczyki o.O

Wyjazd było o tyle fajny, że jechaliśmy bez młodszej grupy :) Nie było tego pilnowania itp ;) Pomimo krótkiego pobytu i tak zwiedziliśmy stolicę - Bukareszt ;) Jechaliśmy tam ok.2h - ok. 120km. Stolica także spodobała mi się , ale i tak ładniej było tu gdzie spaliśmy :) 

Poniżej parę zdjęć z stolicy ;) 


 Miałyśmy szał na selfie xD Więc 3/4 zdjęć to selfie ^^ xD

 Mmmm *_* Kawkę mieli dobrą ;) 

Prócz zwiedzania stolicy, zwiedziliśmy również najbliższą okolicę :) Oczywiście, po coś tam jechaliśmy - na festiwal cascavelei ;) Jest to jakieś święto sera czy czegoś takiego ;D Były występy, oczywiście jeden taniec wyszedł lepiej drugi gorzej ale nie było całkiem źle ^^ Wieczorem szliśmy na taką "imprezę"  ?xD Były jakieś występy a my co ? Tańczyliśmy! ;) Ludzie stamtąd dołączali się do nas :) Jedliśmy tradycyjną ich potrawę - mamłyge z serem owczym + baranina = nie polecam ;/ Chyba nikomu z naszego zespołu nie smakowała ta potrawa ;) 
 Mamałyga- Smacznego! ;) 

Too by było na tyle, mam nadzieje że nie zanudziłam :D Poniżej jeszcze kilka zdjęć ;3

 Arbuzy mieli też dobre :D I tanie ;D

 Ah.... sesja przed występem -.-

 Najbliższa okolica ;) 

15 komentarzy:

  1. Ładnie tam w tej Rumunii. :)
    Myślałam, że będą tam same zniszczone budowle i będzie tak szaro, a jednak myliłam się jak zawsze. :D

    Zapraszam ---> http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama tak myślałam... ;)
      W niektórych miejscach są take stare budynki , ale nie jest najgorzej ;) Wiadomo jest inaczej niż w Polsce ale również ładnie ! ;3 Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. wow, nie wiedziałam, że Rumunia jets taka ladna :)
    ♥moj blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :)
      Ale przekonałam się że jest ładna ;D

      Pozdrawiam ! ;3

      Usuń
  3. Zazdroszczę :) ! Fajny blog ♥
    http://powiedz-czesc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rumunia jest piękna! Ja mam zamiar przeczytać Kosogłosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo... jak Ci zazdroszczę :) Rumunia jest piękna!
    Ladne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rumunia jest świetna :)
    http://dominisiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Rumunia :O <3

    Zapraszam Cię do mnie :) http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To już wiem na pewno , że w Rumuni jest pięknie :)
    Zapraszam do siebie
    http://b-y-n-i-k-i-t-a.blogspot.com/
    oraz
    do-not-run-away-from-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie jest tam :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie tam jest z tego co widzę :)
    Może kiedyś będe miała okazję zwiedzić ten kraj :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Yyy,.. Jedzenie-no tak, mówi samo za siebie ;)
    W warkoczykach jest Ci uroczo, a widoki są naprawdę tak jak mówisz piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :) Widać, że wyjazd udany:)

    pozdrawiam
    edzia-photoamator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń