sobota, 22 listopada 2014

3.Znajomości zagraniczne

HEJ :D

W poprzednim poście obiecałam , że opiszę wam moje przyjaźnie zagraniczne ;) Dużo ich nie było. Z niektórymi miałam dobry kontakt tylko przez krótki czas :( Pierwszą taką znajomością była znajomość z Bogdanem z Serbii :) Przyjechali do nas w 2012 r. na estradę folkloru. Tak naprawdę zaczęliśmy rozmawiać dopiero w dzień ich odjazdu ... bardzo płakałam gdy odjeżdżali :( Ale wymieniliśmy się facebook'iem i do dziś od czasu do czasu piszemy :D!




2012 r

Kolejną znajomością była  znajomość z Ana-Marią z Mołdawii :) W 2013 r. pojechaliśmy do Mołdawii i spaliśmy w domach, u jednego z zespołów. Razem z Jolką mieszkałyśmy u Mariny :) Pomimo tego,że strasznie bałam się,że się nie dogadamy (j.ang. nie jest u mnie dobry ;/) Było na prawdę wspaniale ! ;3 Oczywiście bardzo płakałam przy odjeździe :( Naprawdę dobrze wspominam ten wyjazd !

Niestety nie mam z nią zdjęcia na tym komputerze ;/ Inne zdjęcie z Mołdawii ;)

Ostatnią znajomością jest znajomość z Vioricą i Cristiną oraz całym zespołem z Mołdawii :) Poznałyśmy się w 2014 r. :) W zamian, że my byliśmy u nich, oni również zostali zaproszeni do nas.Mieszkały u mnie przez niecały tydzień, ale bardzo mocno się zżyłam z całym zespołem. Spotykaliśmy się na ogniskach, w domach,  jeździliśmy do galerii, chodziliśmy na różne dyskoteki, bankiety. Razem od ok.8 rano do 2 w nocy jak i później :) Jest to czas, który najmilej wspominam z dotychczasowych :) Mam nadzieję że się jeszcze spotkamy <3 Z Vioricą mam najlepszy kontakt: piszemy na fb, wysłałam jej pocztówkę, a ona mi list z bransoletkami (płakałam jak czytałam <3) a na święta planuje wysłać jaką paczkę świąteczną ;3





                     Dorin,Cristina, Dragomir, JA :D, Viorica <3 


To by było na tyle :D
Dziękuje tym którzy wytrwali w czytaniu :)
POZDRAWIAM ^^

9 komentarzy:

  1. Takie znajomości są świetne i można je pielęgnować przez długie lata, poznawać kulturę innych- cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. międzykulturowe znajomosci to fajna sprawa! kochane osoby można spotkać wszędzie, a przy okazji można poznać inną kulturę, dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. ogólnie miło i ciekawie! :)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)
    Ostatnie dni konkursu! Do wygrania m. in. posty promujące (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajna sprawa takie znajomości.
    Chciałabym poznać kogoś z zagranicy.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/11/lights.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie znajomosci są wspaniałe :)
    http://www.by-mickey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam kilka znajomych z Czech. Nie znam je tak dobrze, jak ty, bo ja widziałam je dosłownie przez pół dnia. :) Jednak troszkę się polubiłyśmy się.
    pajuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. Sama mam kilku znajomych z za granicy. :))

    Zapraszam do mnie http://poprostukllaudia.blogspot.com/

    Co powiesz na obserwację za obserwację? Jeśli się zgadzasz to daj mi znać :))
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajnie :d ja chodze do miedzynarodowej uczeli to tam jest wiecej osob z zagranicy niz z Polski :d

    http://turystyka11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam poznawać nowe osoby, zawsze gdy jeżdżę na obozy spotykam i zaprzyjaźniam się z nowymi osobami, to super sprawa :).
    Mam nadzieję że spotkasz jeszcze wielu nowych znajomych

    OdpowiedzUsuń