sobota, 17 stycznia 2015

9.Występy, karnawał :)

Hej :) 

Od sylwestra wiele się nie wydarzyło ;) Co tydzień w niedziele mamy występy kolędowe ;3
"Chwalmy Pana tańcem- kolędy i pastorałki w formie tanecznej" Tańczyliśmy już w m.in : w Mieszkowie i Cielczy k.Jarocina, Ostrowie Wielkopolskim, Krotoszynie, Kucharkach, Raszkowie, Ligocie ;) 

"Spektakl, w którym wystąpiło 50 młodych artystów, składa się 16 kolęd i pastorałek - tańczonych i śpiewanych. W jego trakcie zobaczyć można kolorowe stroje ludowe, kolędy w rytmach góralskich, krakowskich i poloneza, a także łamanie się opłatkiem i ubieranie choinki. 





10 stycznia z "bicykla" mieliśmy imprezę z okazji karnawału :) Wszyscy przebrali się w postacie z bajek ;D Wspólnie z przyjaciółkami byłam muszkieterami ;3 Impreza bardzoooo się udała, mamy wiele wspomnień :3 Pomimo wichury i przez pewnie czas braku prądu wszyscy świetnie się bawili :)

Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego :) 




Z moją Marrr <3 !

Na drugi dzień, trzeba było wcześnie wstać (3h snu :D ). Zbierałam pieniądze w  ramach 23 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pod hasłem „ Dla podtrzymania wysokich standardów leczenia dzieci na oddziałach pediatrycznych i onkologicznych oraz dla godnej opieki medycznej seniorów ;) 


A wczoraj brałam udział w koncercie charytatywnym w mojej szkole ;) Był to koncert dla Adasia ze szkoły podstawowej, który jest chory i zbieraliśmy pieniądze na spełnienie jego jednego marzenia <3 Cieszę się, że mogłam chociaż trochę pomóc w tym koncercie ;)


Pozdrawiam! ;3

3 komentarze:

  1. No to ciekawe masz życie ;) Oby tak dalej !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2014/11/dzien-dobry-kocham-was-lalalala.html zapraszam dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eeee świetnne pasje, wspaniałe zdjęcia, pozdrawiam.


    http://onlybyme7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń