piątek, 23 stycznia 2015

10. Przyjaciele

Hej ;) 

Dzisiejsze pytanie na asku "za co lubisz swoje przyjaciółki?" dało mi wiele do myślenia. Zaczęłam wypisywać po chwili za co je lubię, a wręcz kocham <3 I po chwili pustka... po prostu. Po długim zastanowieniu stwierdziłam lubię je za to,że po prostu lub aż są :) Gdyby nie one pewnie bym siedziała ciągle w domu z laptopem i filmami >.< 

za co lubisz swoje przyjaciółki?
Jaaa Je Kocham <3
1. za szczerość
2. za przyjaźń
3. za pocieszenie
4. za miłość <3
5. za smutek
6. za to,że mogę zawsze na nich polegać
7. mogę na nie liczyć, zawsze mi pomogą
8. za to że wysłuchują moich dziwnych pomysłów i smutków
9. za wszystkie odpały
10.za zdjęcia <3
11. Za kolonie
12. za wyjazdy, wypady, imprezy itd. :*
13.za wsparcie
14. za mówienie prawdy
15. za wkręcenie mnie w czytanie książek
16. za przytulanie! *HUG*
17. za obgadywanie :D
18. za to,że mogę być przy nich sobą
19. za wszystkie dziwne rozmowy :D
20. za to, że gdy nie widzimy się tydzień już tęsknie ;c
21. za rozśmieszanie mnie
22. za "Bo jak nie my to kto?" <3
23. za to, że przy mnie są
24. za pomoc w trudnych wyborach ;)
25. za wspólne próby <3
26. za śpiewnie piosenek :D
27. Za to że po prostu są <3








"Jeden prawdziwy przyjaciel przyczynia się bardziej do naszego szczęścia niż tysiąc wrogów do naszego nieszczęścia."
Marie von Ebner-Eschenbach



A Wy za co lubicie swoich przyjaciół? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz