niedziela, 15 lutego 2015

11. Sesja, ferie

Hej ;) 

W końcu doczekałam się ferii. W drugim tygodniu wyjeżdżam z zespołem do Zawoi na warsztaty będziemy robić od nowa poloneza i ćwiczyć mazura. Nie zabraknie białego szaleństwa na nartach ♥ W pierwszym tygodniu nie mam zbyt ambitnych planów. Postanowiłam (nie wiem jak mi to wyjdzie) odrobić wszystkie lekcje,żeby po powrocie w niedziele nie latać jak to zazwyczaj. Jutro jadę do przyjaciółki. I w sumie to tyle będę spać, leniuchować, czytać książki, oglądać tv i oczywiście odpoczywać :) 

W środę tydzień temu wybrałam się z koleżanką Wiki (Blog) na zdjęcia. Pomimo że zmarzłam zdjęcia wyszły ładnie jak na mój modeling :) Modelką to ja nie zostanę. Wstawiam tu część zdjęć, resztę jak dostanę również wstawię.













W  środę byłam z szkołą na łyżwach. Bardzo mi się podobało :) 


Wszystkim rozpoczynającym ferie życzę jak najlepszego spędzenia czasu :)
A tym którzy są już w szkole miłej nauki :D 

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonały blog. Polecam używanie epitetów i szczegółowe opisywanie sytuacji. Wtedy przyciągniesz większą uwagę czytelnika. Z góry dzięki za kom na moim blogu :-)

    www.zagrobelny.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia :)
    Anxo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sesja.
    Ja też dopiero zaczynam ferię ale widze że ty spędzisz je bardziej ambitnie niż ja. Podobno fajne są warsztaty tanecznie. Niestety ja nigdy nie byłam na takich bo nie tańczę

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetna sesja.Taki nietypowy strój na ciekawej scenerii to idealne połączenie.
    Obserwuję i liczę na rewanż :*
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne zdjęcia! Ja niestety już po feriach :(
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne zdjęcia! :) ja już po feriach :/
    http://caarolina-blog.blogspot.com/2015/02/the-fault-in-our-stars-review.html zapraszam na recenzje książki Gwiazd naszych wina

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia :) Moje ferie już dawno minęły.

    Zapraszam:
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń